home profile Affiliates twitter blog II follow
mase kite ^_^
Jumaat, 27 Januari 2012 @ 10:20 PTG | 0 individual(s)



saya selalu ingat kenangan tentang kite..
first time kite amik gambar bersama masa kat kem...awak pujuk saya kan??kite asyik gaduh je....bile balik dari kem....masa tuu hujan...awak panggil saya dan peluk saya...awak cakap yang awak sayang kan saya sangat-sangat....indahnya hidup saya bile awak bisik kan kata tuu...dan awak suruh saya janji yang saya takkan tinggalkan awak....masa tu juga awak kis dahi saya dan pipi saya...saya tergamam..hahahaa....







sejak hari tuu,awak selalu ingatkan saya jangan tinggalkan awak.....bila saya dengar ayat tu...saya tersenyum...saya suka awak ingatkan saya.. ^_^ ..
bile waktu petang,kite selalu lepak kat kolam ikan,dan kat tangga kan ??hahahaa...macam-macam yang berlaku....awak garang...banyak benda yang awak ingatkan saya...
pasal pakaian,berkawan,jaga diri.....tapi saya susa sikit nak dengar...da lame-lame barulaa saya dengar..
tapi kenangan kat sekolah sekejap je....kejadian yang tak di jangka berlaku..dan saya terpaksa keluar ostel supaya tak menyusahkan pihak awak... ^_^




saya ingat lagi tetiba perasaan saya rasa cm awak ada lain...sekali betul firasat saya..masa tuu...selalu sangat gado...awak ada je nak cari kesalahan saya..tapi saya still chill lagi....hehehee...sebenarnya memang sakit sangat-sangat..tiap malam saya nangis..saya bermain dengan perasaan saya sendiri...tapi,family dan rakan banyak bagi nasihat saya..lama-lama saya terima kenyataan yang saya patut lepaskan hubungan kite nie...


masa terus berlalu....
sekarang selepas apa yang telah kite lalui..keadaan semua bertambah baik...awak pun da janji tak nak wat hal lagi....awak cakap awak perlukan saya dalam hidup awak...macam tu la jugak saya..saya pun sayangkan awak....
dan saya..tak kan putus mengingatkan awak... "jangan cari lain" ....saya tak kisah pun kalau awak nak cari lain...tapi jujur kat saya......bukan saya tak sayang awak...macam mak awak cakap,jodoh pertemuan semua kat tangan tuhan.. ^_^ ..heheee


sekarang nie...kite kejarkan impian kite dulu......saya harap...awak berjaya dalam hidup awak....begitu la juga saya......... <3



p/s:"saya janji,saya takkan tinggalkan awak" "saya pun sayangkan awak"... "jangan cari lain"......tapi......"jodoh pertemuan semua kat tangan tuhan" ^_^ ..(this message from red text)

Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.