home profile Affiliates twitter blog II follow
dia yg aku sayang ^_^
Sabtu, 4 Februari 2012 @ 1:52 PG | 0 individual(s)
Click here for more inspiring photos!
kisah kami :


" haluu waq...buley kenal atau tak bule nie..
kalau tak bule..tak kawin la jawabnya ke anak dara tua..
huhuu...i know u dont like aspura..btw rambut sama hitam..
hati lain-lain waq..."

Aku mula mengenali dea sewaktu kami di alam persekolahan...pada mulanya tak terbuka pun hati nie nak menerima salam perkenalan dea..kerana bagi aku semua lelaki penuh dengan dunia kepuraan....akhirnya... 21.Februari.2010 menjadi tarikh yang bermakna bagi kami......walaupun hati nie penuh dengan keraguan,aku tetap trima hubungn ni


hari terus berlalu...pelbagai dugaan yang kami hadapi.....sehinggalah masing-masing menjalani kehidupan di IPTA yang berlainan.kerana faktor jarak...aku terasa semakin jauh dengan dea.....tapi dalam hati tetap dea je yang aku sayang.

dia sweet pakai baju melayu :)
aku memilih dea dalam hidup ku.....
paras rupa bukanlah ukuran.....walaupun kesalahan dea meninggalkan parut dalam hati aku.....tapi aku masih menerimanya.....
seorang lelaki yang baik,akan menjaga kekasihnya dan tidak akan memandang kekasihnya dengan hawa nafsu..mcm tu lah jugak nizrul yang aku kenal......


tapi aku tahu...jodoh pertemuan di tangan tuhan....andai kata takdir dea bukan dengan aku...aku patut menerimanya........tapi aku akan cuba mempertahankan hubungan ni...




setia , saling percaya , jujur dan kasih sayang adalah kemanisan dalam hubungan...kan? tapi aku...tak mampu untuk menunaikan sebahagiannya...dan aku akan cuba lakukan terbaik...



jangan cari lain tau ^_^
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.