home profile Affiliates twitter blog II follow
cinta saya ^_^
Sabtu, 4 Februari 2012 @ 1:47 PG | 0 individual(s)

haiii..hehehehee...nie laa buah hati jantung eyra ^_^ ....hmm...nape aku sayang dea?
sebab...dea baik.......aku sedih sebenarnya...sebab susahkan dea....
buat dea menangis...
aku sedar bile aku baca note yang dea bagi kat aku...

..ak xtau knp ak dgn eyra..mcm renggang sgt..tpi bnda nie ak perasan..nth la..
antara cemburu babi buta ak nie kot..
19.10.2011 .,ak xtau knp ak xdpt tdo..mybe disebabkan perut ak y lapa..teramat sakit sgt2..ader sape2 bole tlg x??sape na dga rintihan ak nie..?hahaha
smbil na layan perut lapa ak nie..ak p la tgk mvie.. SEKALI LAGI and PIC EYRA...
bosan2..ak duk selongkar fb dye..tup tap tup tap.. ak rasa mcm pelik jer..
so ak wat xtau..
ak bkk profile pic dye..tbe2 ex bf dea keluar..ak pelik..mcm mana bole ader balik..ary tuh dy da block..
ak selongkar kat privacy dye..tgk2 dua2 da hilang?hahaha
ak..terus..xdpt ckp ape2..otak ak blnk..assigment ak??hncur..
ak xkisa ..tpi..tu ex dye?ak tau dy pernah buat eira bahgia tpi skang nie ak cuba buat dy bhgia..walaupun ak xmcm ex dea.
ak tau ak ader kekurangan ..ex bf dea byk kelebihan..
tpi ak cuba sedaya upaya..cuma kdg2.. ak ader abaikan dye.sbb ape..
ak fikir..sama ader..ak na teruskan blaja ataupun pergi jau dari,,kl..
ak celaru..tu sbb ak jdi cm tuh..bkn sbb ak ader org lain..
.......
bila kau cerita y ko na sgt3 g cuti2..ak snggup ikat perut ak..semata na kumpul duit tuk ko..
ak ader duit..tpi duit tuh utk cuti kita sebenarnye..
ak simpan sikit..semua utk ko..
lg2..kly nie.mak ayh bg ak duit belanja juz 20 utk seminggu.. 20 tu la..ak simpan..ak ikat perut..
giler2 tuk ko.tpi jgn risau..selagi ader 4 kerat nie..ak bole lg hidup..cuma lapar skit jer..
akhirnye terluah jgk kan..



nie laa nota yang dea bagi kat aku.....mengalir air mata aku...aku terlalu fikir mimpi tu,sampaikan aku marah dea,dan terus menyalahkan dea atas kesilapan yang pernah dea wat...
tapi,dalam masa yang sama,dea sakit dengan perangai aku..dea dah berubah,cuma aku yang takut,berulang balik...aku tak nak menyusahkan dea...aku tak nak dea bersedih...aku senang bile dengar dea ketawa...

sayang..maafkan saya eh ?


sayang...dengar tak lagu tercipta untukku?saya tujukan untuk awak tau...
saya nak luahkan,memang tak pandai....hehehe...awak hayati lirik nie yee.. ^_^
untuk abang ....





menatap indahnya senyuman di wajahmu
membuatku terdiam dan terpaku
mengerti akan hadirnya cinta terindah
saat kau peluk mesra tubuhku..
banyak kata..yang tak mampu ku ungkapkan
kepada dirimu..
aku ingin engkau selalu
hadir dan temani aku
di setiap langkah yang meyakiniku
kau tercipta untukku
meski waktu akan mampu
memanggil seluruh ragaku
ku ingin kau tahu
ku selalu milikmu
yang mencintai mu.....
sepanjang hidup ku..
sungguh hanyalah dirimu yang aku cintai..
dan sungguh,ku kan di sisi mu..
hingga ku mati...

hehehe...saya sayang awak.. ^_^
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.