home profile Affiliates twitter blog II follow
lagu buat aku hilang mood
Sabtu, 4 Februari 2012 @ 1:58 PG | 0 individual(s)

Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥
hish..bosan bosan bosan !!
lagi brape hari jeh nak balik kolej...
excited benau haa (ayat melake :D )
mula-mula...nak wish thankz pada someone yang sudi menegur aku..
kalau dia tak tegur,aku mungkin tak tahu....
dulu mungkin agak keras kepala nak terima teguran...
( kau engat perempuan tak de ego gak ke ? hehehe )
tapi dah kena cuci ngan dia....aku pun belajar menerimanya...
hehhehe,,
tengah dengar-dengar and layan lagu..tetiba aku rasa feel aku hilang.....
antara lagu yang buat aku rasa sedih + marah + and bla bla bla ialah :


  • Aishiteru 
  • Di Saat Aku Mecintaimu
Lagu buat aku SAKIT HATI :

  • Puteri by Comel ( lebih kurang gini la tajuknya )

Kalau boleh,aku nak pijak atau bunuh je org yg pernah gelakkan aku..
ade ke patut dia bagi lagu
Dia Milikku by Yovie n Ape tah
masa tuh aku senyum je.
aku harap benda sama terjadi balik kat budak yang bagi aku lagu nie..dah lama jugak aku simpan...and sekarang nak luahkan..
boleh aku tanya something tak ?
kau dah rasa ke ape aku rase ?
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.