home profile Affiliates twitter blog II follow
Sebab Aku Sedih
Sabtu, 4 Februari 2012 @ 2:00 PG | 0 individual(s)
 Follow c u t e s e c r e t s for more cute photos ♥

lepas dia masuk army nanti....mungkin eyra dan dia,akan terasa semakin jauh..
dah laa kami jarang sangat nak berjumpa...sedangkan KL-Melaka pun dah terasa jauh..
tapi pape pun terjadi..eyra tak kan tinggalkan dia.....
dah banyak dugaan kami lalui..dari zaman sekolah,sampai sekarang..
nanti mesti tebal rindu nye..hmm..dugaan-dugaan...
mcm mane dengan eyra nanti ? "sesorang" tanpa dia ke ?
tak laa..eyra akan terus belajar dan dia sentiasa bersama eyra...
insyaallah..satu hari nanti..hidup kami pun akan bahagia juga..cuma sekarang kena hadapi mcm2 dugaan..
kena besabar sikit je la..untuk masa depan kami jugak... ^_^ kan ?


p/s: kadang-kadang nak juga terfikir..mesti dia akan didik anak dia tegas kan ? hehehe.... pape pun..doakan kami di panjangkan jodoh..
Jangan cari lain dan sentiasa jujur dalam hubungan( eyra sentiasa ingat nie )
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.