home profile Affiliates twitter blog II follow
Tentang Kami Berdua
Sabtu, 4 Februari 2012 @ 2:12 PG | 0 individual(s)

huhuhu...beginikah rasanya nanti ?
ape yg rase nye eyra...hmm..cm nieh....dia sekarang kerja..pukul 11.00 mlm baru abiz..tapi walaupun dia bz,kadang-kadang dia tak lekang nak contact..awal-awal lg dah rase dugaan cm nie..ye lah..dulu sekolah,tak la rase suasana mcm nie..bile masing-masing dah meningkat remaja...baru lah rase dugaan bertimpa-timpa..ade yang tanye eyra..mcm mane nak kekal walaupun jauh !!jauh ? em..melake-KL tak lah jauh mane...tapi nk jumpa tuh,memang susah laa..hehehe..part nieh tanye si nizrul..actually,kami jaga hubungan nie sebaik mungkin..tiada istilah bosan bagi kami..memang kadang-kadang dia ade buat hal..eyra pun ade jugak buat hal..tapi,kami selesaikan cara baik..bagi eyra,semua tuh yg penting hati..misal kate lah dia layan perempuan tuh,perempuan nie..tapi kalau hati masih pada yg satu,dia tetap kembali pada yang satu tuh.. ^_^
mak eyra selalu nasihatkan mcm tuh..dia lg lah...ayh eyra kat terengganu,ibu eyra kat melake..last2,duwg bahagia jugak..lagi satu,saling percaya...insyaallah menjadi..tapi janganlah ambil kesempatan atas kepercayaan tuh..saling memahami pun patut ade juga..contoh mcm..eyra laa..faham dia kerja,bz..tapi kalau eyra tak faham,mengadu sikit sikit jarang meseg lah,telefon lah..haih...confirm serabut kepale nizrul..hehehehe. *pengalaman mematangkan kite :)tiada rahsia antara kite berdua..ececeh..jiwang berkarat pulak kau !! hehhe..memang betul..dulu-dulu,eyra selalu wat dia tertanya-tanya..dia pun same..boleh bawak gaduh tau? ye lah..nanti dia mesti cakap "ape gune saya pakwe awak,kalau tak berkongsi masalah"so,sejak tuh..eyra fikir,jangan ade rahsia..kalau dia tanye,jujur je..eyra suke tanye dia "ade usha awek lawa tak tadi"jawapan dia bagi "niat saya nk bekerja,cari rezeki.."huhuhu
itu je rahsia kami berdua...dan paling penting...SETIA...kalau tak setia,mcm mne lah hubungan tuh nk mnjadi.. ^_^

Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.