home profile Affiliates twitter blog II follow
tentang dia
Sabtu, 31 Mac 2012 @ 12:54 PG | 0 individual(s)

ape yg aku suka tentang si belon nie...
  • dia sangat menitik beratkan pakaian yg aku jaga dan pergaulan aku...
  • selalu tanye..ade pape jadi tak ? hehehehe.ok...caring...
  • jage aku sebaik mungkin...aku suka ! kadang lelaki suka ambil kesempatan kat perempuan..tp dia tak.. #syukur :')
  • sangat suka senyum..manis macam gula-gula...dn cara dia..setengah orang,hipokrit..tk suka cerita kelemahan sendiri...tapi dia tak..tu yg buat aku tahu siapa dia sebenar dn aku terima kelemahan dia ^_^
  • suka gurau kasar dengan aku.hahaha...aku lagi suka org mcm tuh daripada org yg gedik !
  • manja,sensitive...tapi aku pn sme...tah la..kalau aku sensitive,dia pn sensitive...dua-dua merajuk..siapa nk pujuk ? ~_~ haha
  • dia sopan..haa...sopan gile..selalu lelaki bg aku kereks..tapi dia lain.....tapi bile dia marah..er..no comment
  • dia suka buat aku sakit hati..grrrr...kaki buli,bg je kat dia... :(

tu saje..hehehe....tapi biase lah..dugaan dalam bercinta tuh banyak..nak-nak hubungan jarak jauh..yg penting 4 perkare tuh :) ...




Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.