home profile Affiliates twitter blog II follow
Tentang Hari Aku Dan Dia..
Ahad, 25 Mac 2012 @ 1:38 PG | 0 individual(s)

Click here for more inspiring photos!

hari nie tetiba aku nak storykan kisah "date" yang berlaku antara aku dan nizrul tadi .. huhuhuu ..

kami tak plan pun nak jumpa...secara tiba-tiba hati ni terdetik nak jumpa...dea pun trun melaka....best sangat-sangat....mula-mula beli baju untuk aku pakai....tapi aku di arahkan pakai baju kurung sampai abiz movie.....
dengan sopannya..saya pun jawab laa "BAIKLAH" ...hehehe
tunaikan permintaan dea...BIRTHDAY BOY ..^_^ ..
lepas da booking tcket movie,,dea pun belikan aku "SKA RING" yummmy !!!! sedap tau..dea belikan aku marshmallow coklat dengan strawberry coklat....time ni..wat-wat laa romantik..dea suap aku,aku suap dea..hahaha...segan kot??fikir lapar...aku telan je...kikiki...kami ada gak jejalan nak cari barang yang dea nak sangat...dan akhirnya tertunai jgk la permintaan dea.. :) ..pukul 10.45pm,aku dan dea pun masuk la tenguk movie yang kami beria-ria sangat nak tenguk....
dalam pukul 12 lbh...kami pun bertolak laa...pergi makan jup sebab lapow sangat...kat pantai eye on...(ada sejarah kami) ..sambil makan sambil bergado manja,gurau manja,makan manja..hahaha...(tak la macam tu sekali) .. lepak ngn dea sampai kol 3 kot..baru gerak uma mbr dea...kat alor gajah and rembau..
dah on the way lepas pergi uma membe dea...aku ngn dea terbabas...gara-gara terlelap.....hee...nasib baik kami tak de pape .. ^_^ ..pergi tumpang uma membe dea,nak rehat sebab penat sangat......
da pagi..kami siap-siap nak balik..before hantar aku balik kolej..lepak pantai..luangkan masa terakhir....lepas tu baru balik.... :)

tu je la story nye....tak kan aku lupakan kenangan jatuh motor tuh... :D ..hihihi
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.