home profile Affiliates twitter blog II follow
Married ??
Ahad, 22 April 2012 @ 2:26 PG | 0 individual(s)
taip entry,sambil minum hot chocolate made by syahira...sedap.. *tenguk laa tangan siapa..hehehee...* hari nie bahang sangat-sangat..cuaca yg panas nie buatkan aku rasa nk tidur dan malas nak balik RUMSIS *rumah siswa-wi*
sedang belek-belek rambut,tetiba rambut aku terus bertukar,, bertukar ??
              
oh oh....ni lah mimpi yg aku dapat hari tu......tp TIDAK ! aku tk akan sesekali memotongnya....

ok..cerita ke-dua..tengah aku belek buku latihan adik bongsu aku yg sangat cerewet...nur natasya...aku terus terpandang satu kerja rumah tentang salasilah keluarga.....dari nenek aku..sampai ke.....
eh eh...ade something yg tak kena dengan family aku.....sejak bile keluarga kami ....



dan dalam kepala otak aku dh terbayang...

     +      =      


he is my brother in law... hobbies : making  updated the twitter 

ok stop...tah ape laa respond cikgu dia agaknya..pakai right je.. haih...budak2... ~_~
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.