home profile Affiliates twitter blog II follow
Saya Kenal Liam Payne Punya adik !
Khamis, 19 April 2012 @ 2:56 PG | 0 individual(s)
bile bosan dah melanda diri..nak buat pape pun dah tak ade mood..nak bukak facebook bosan. nak bukak tweet,bosan.. bukak blog..pun same..so,sementare nie aku buat lah kejap entry mengarut yg yakin org akan baca entry kite dengan perasaan penuh gembira sambil ditemani lagu kat blog yg tah berape kali aku dengar..padahal tak ada pun yang singgah..haish...

kenal liam payne ?? well,aku kenal dengan adik dia,dan kami tersangatlah akrab...dia seorang yg agak baik,sopan,lemah lembut dan bersifat kewanitaan...korang tak caya ?? tak boleh nak buat ape lah...kan ?? tak ape,nnti aku kenalkan kat korang...nah ! nie tweet dia :


klik gambar untuk tumbesaran

kan aku cakap,aku kenal dia...korang je yg tak caye..hehe..ok,papai... ^_^
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.