home profile Affiliates twitter blog II follow
Selamat Hari Lahir Ibu ! ^_^
Jumaat, 27 April 2012 @ 10:13 PG | 0 individual(s)
taip entry sambil mkn rojak buatan tgn ibu tersayang ^_^ kenangan yg tersangat indah bersama dgn keluarga..alhamdulillah,family semakin bahagia....setiap ape yg berlaku dulu,dijadikan pengajaran.....betul kata orang,hidup family nie tk smestinya selamanya bahagia...akn ada juga org ketiga yg cuba ganggu masjid org lain yg telah dibina..kadang bnda nie tidak dpt dielakkan...mulalah buat amalan syirik untuk mndapat kemenangan yg sememangnya mnghancurkan masa depan org yg tidak bersalah.....

dh..jauh sgt perginya..hahahaaha.....itu sebagai nasihat sj okeyh ! hm..ape yg bahagia nie ?? hari nie my ayh belanja mkn...dia suruh buat pilihan.... mc'd + pizza hut + kfc ... aku ?? sememangnya mc'd ...dn adk bongsu aku...kfc....tk pasal2 kami berdebat mknan mne yg paling sedap..dn akhirnya....... kami pilih pizza hut !!


hari nie adelah hari lahir ibu tersayang.. ^_^ ..nizrul ade wish juga...dia terpanggil ibu aku,mk .. *tak sabar eh ? hahaha* ...then bermulalah dialog antara mereka brdua....aku bahagia sgt2..insyaallah,ade jodoh,tk ke mane leeew

aku syg family aku..kn bgus kalau ade abg kedua iaitu nizrul izhan.... ^_^ dia dh di anggap mcm family sndiri...kalau kami putus,aku and dia tk kan bergaduh....pling ye pn,kami brkawan...sbb dh biase.....
tp tk mngharapkan pn kami putus ok.. !!

adik aku yg tgh cover cun + macho..ade yg menyorok..konon segan !

p/s : doakan kami semua bahagia ^_^ .. k lah,nk tidur..esok ade class memandu T_T
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.