home profile Affiliates twitter blog II follow
Spent Time !
Isnin, 16 April 2012 @ 5:01 PG | 0 individual(s)
11.April sampai je dia kat melake..terus bawak pergi kolej aku..yg pandang muka tak macam pelik pulak..sebab aku berjalan dengan seorang jejake macho...memang best sangat ! layan movie titanic,esok hari tuh movie battleship..kau sarungkan cincin,belanja aku coklat celup2,mkn mc'd,aiskrim mc'flurry.....jalan and pakai baju yg sama..kau usha perempuan ! grrr...hahaha..
tapi bile nk balik tuh..sedih...lepas nie,dh tk jumpa secara berdepan..paling buat aku geram,kau nyanyi lagu sedih+jiwang,and kau hentam keromo je..hahaha..perangai kau comel duwh....thankz for belanje me..hahaha..aku hargai ! dan aku gembira sebab kau dekat dengan aku...ye lah..tidur pun tumpang rumah kan..lagi dekat ! aku terdengar kau berdengkur..comel kot.bhahaha.. #tipu ! hubungan nie di restui.... :')

keychain+cincin dari dia ^_^

baju yg aku dgn dia pakai....


Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.