home profile Affiliates twitter blog II follow
Tips Bershopping !!
Selasa, 10 April 2012 @ 9:55 PG | 1 individual(s)
hey korang...selalu kaki shopping nie sangat laa di gemari oleh perempuan....kan ?? aku ?? kot lah..hahaha...ye,aku memang kaki boros,but aku fikir sebelom beli..supaya hati aku puas ! tahu ape tips dia ??
first thing,beli barang yg nampak demand,tp harga tk berape nk demand..murah mahal memang penting....orang cakap bajet !! yeah....

ke dua,beli sesuatu tuh,jgn la tak sesuai .... selalu kes nie terjadi kat org yg bile kite tguk kat badan org lain,nampak cntik..so,tibai je..salah der....kau kene try dulu kat badan kau..segan ?? tak payah la..kau pelanggan...buat bodoh je....janji ape yg kau nk tu,memang cun dgn kau...

yg ketiga..beli ikot trend....nie tak,mentang lah org sekarang beli speck besar,semua yg besar kau kutip..last2 tak cantik..nk beli sunglases nie,kau kene tahu bahagian hidung kau,kene dengan celah speck tuh.. *pekerja kedai cermin mata dulu..hehehehehhe.....baju,sekarang gaya sempoi,ala 60an dulu..kau pn pandaikan la kene dgn gaya....jgn plak pilih gaya mkcik..hahahaha...

barang yg aku beli untuk minggu nie :

sunglass
necklace burung hantu
baju england
inner tube

 adk aku pn nk jugak...so,ade dua lah bnda nie....hahaha....

akn datang :
tas bag leopard
shoes

p/s : bandingkan harga ye..bukan ape,mane tahu,ade duit lebih,dpt beli lagi ape yg kite nk....lagi satu,minta pandangan org kalau kite nk sesuatu..mcm aku..kadang2 jenuh jugak mmber atau family aku nk tunggu aku pilih barang..sebab aku teliti dn memilih.hahaha
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.