home profile Affiliates twitter blog II follow
lulus JPJ !!
Rabu, 23 Mei 2012 @ 7:22 PG | 0 individual(s)

alhamdulillah...akhirnya lulus juga JPJ ari tuh...
mula-mula tak berapa yakin jugak la..terutama bukit..
tapi tak sangka....


then nak bawak ke jalan raya...
cuak sgt kalau dapat jalan yg roundboard tuh !!
aku ingat mmg kat situ...last-last dpt jalan yg aku boleh target !!
semua berkat akak rosnah yg ajar...dn aten yg dtg..hahahaha...


masa kat jalan raya,ade sorang mamat nie..gara-gara lupa nk pakai tali pinggang..tk sampai 5 mnit,jpj tuh drive antar balik...
kesian dia.... :(
yg paling geram..mk dan ayh dah target aku tk kan lulus...
sebab aku belajar trlalu cpt....hahaha..
so,belum pape,aku drive kereta mk bawak jalan-jalan...
best !! lepas nie tk prlu lah risau nk naik motor <3 kereta mk ade...HAHAHHAHA
*ayat jahat !!



p/s : mk suruh tanya pasal kereta...tp,tk boleh la..aku fikirkan duit paling banyak melabur kat aku...dn aku tk boleh nk tunaikan janji untuk pointer trbaik.... biarlah merempit dgn nouvo kesayangan aku nie !! ^_^
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.