home profile Affiliates twitter blog II follow
Resipi Marshmallow coklat by Eyra !
Khamis, 24 Mei 2012 @ 7:57 PG | 0 individual(s)
mesti tahu kan tentang Chocolate Fountain ??
Nizrul selalu belanja aku benda tuh...
so,try lah nak buat sendiri...and bagi dia pula...
special sikit,buatan tangan...hahahaha..
kalau menjadi,aku buatkan untuk dia...

cara-caranya :

1. marshmellow
*aku beli je kat kedai..pastikan yg halal k? takut kandungan gelatin babi la pulakk...


2.coklat
*ha,nie pun aku beli..kau beli je cokelat masakan ke,coklat pape je...janji coklat..



1. Cairkan coklat yg korang beli tuh...kalau trlalu likat sgt,campurkan sedikit air dn serbuk koko+susu eh..
2. Dah siap, salutkan marshmallow tadi dgn coklat dn cucuk satu persatu..
3. Masukkan dlm peti sejuk




hasilnya :


TAK MENJADI !! hahaha...sorry beb,mmg tk jadi pun..aku nie tahu nk try jalan mudah je....so,bndanya tak jadi lah...hahaha...disebabkan hasil tuh tak menjadi,aku rasa niat nk bg nizrul tk kesampaian..tapi tk !! aku kene truskan niat nie... ~_~ usaha tangga kejayaan... nak cara yg betul,boleh laa lawat website buat Coklat nie .. haha...good luck !!
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.