home profile Affiliates twitter blog II follow
Entry sedih...
Selasa, 12 Jun 2012 @ 3:26 PG | 0 individual(s)

kadang-kadang fikir juga...aku bukan macam orang lain...semuanya boleh..tapi aku tak...aku tahu,depa semua tak pernah halang ape aku nak buat..tapi halang ape aku nak jadi....sampai la satu hari,semuanya hilang,masa tu baru dia terfikir macam cerita hindustan tu...ala,yang three idiot... pernah tenguk kan??tapi aku tak salahkan depa..mungkin aku tak bernasib macam tu....hihi..

perkara ke dua...dia nak pergi dah..bukan pergi betul-betul..maksud aku,nak pergi perak...lepas nie berjauhan la kami..dan paling sedih.tak de siapa yang nak wish birthday aku lagi... *dah biasa,tak yah nak sedih sangat" ......

hm..tu je..ehee.....oh..buat masa nie,aku pandai sikit-sikit macam mana nak create kartoon hodoh  .. haha...dan diatas salah satu cth nye.hehe... k bye
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.