home profile Affiliates twitter blog II follow
Habiskan Masa Lagi Sekali !!
Rabu, 13 Jun 2012 @ 10:54 PG | 0 individual(s)

Nak jadikan cerita..tadi lepas selesai je uruskan hal kolej,tiba-tiba nizrul call dan terus cakap,dia ada depan rumah...sumpah rasa terkejut....ingat memang betul tak dapat jumpa... (dia suka buat surprise) !!!happy ...buat pertama kali,aku keluar memakai baju kurung+tudung (actually,malas nak tukar baju sebab baru balik dari kolej..haha) dia belanja aiskrim yang macam tutti fruity tu....1 cup, RM21...macam cekik darah je..

lepas habiskan aiskrim,beli air cool blog,tiba-tiba boleh pula terserempak dengan member aku....hewhewhew...tapi aku segan duwh nak tegur :/ tak biasa......

kiteowg round-round shopping...carikan jeans bowcut ikut citarasa aku..kehkehkeh..tak tahu laa padan dgn baju dia ke tak....lepas tu,jalan-jalan,and dia hadiahkan untuk aku maxi dress,cardigan,kasut dan juga bear !! nie semua untuk celebrate birthday aku yang tak dapat sambut sama-sama....terharu weyh....

masa pilih baju,aku cakap kat akak tu,tutup tak kaki aku yang cantik nie...then iz cakap "maaf kak,kaki dia dh cacat" perh,aku geram gilaa...malu pun ada !! sakit aty !! menyampah !! haha... (tak de laa smpai macam tu) ... beli kasut pun sama...size kaki aku besar (sesuai untuk bg penapak kat dia..haha) tak pasal-pasal kena bahan lagi dengan dia.. :(

ayu kan !! haha

lalala

malu nak pilih kasut..sebab kaki aku dh tak cantik.... !!!

bakar semangat tau.hehehe


masa nak balik,dalam pukul 10 mlm...lepak pantai klebang..then aku baca meseg dari member aku,dan kebetulan twins dia juga..nana.....aku serba salah juga..tapi harap dia tahu..aku dalam dilema dengan kawan.... :') maafkan aku nana....tapi kau tetap bestie aku !!!

Last,aku harap,nizrul kat sana,tak lupakan aku.....semua tu masa depan dia..aku cuma sokong and support dari belakang !!!...pape pun,aku gembira dengan ape dia buat...pengorbanan dia hari nie,untuk birthday aku yang tak kesampaian diraikan bersama nanti...kadang-kadang,selalu fikir,kekal ke kami? tapi pape pun,jodoh pertemuan tangan tuhan..andai dia jodoh aku,aku terima laa..tapi andai tak,kuatkanlah aku untuk jalani hidup yang mendatang tapi dia disisi...selama 2 tahun,aku tak kan lupa semuanya.......
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.