home profile Affiliates twitter blog II follow
KENAPA Aku Tak Ambil Gambar Aku dan Dia ??
Sabtu, 2 Jun 2012 @ 7:14 PG | 0 individual(s)
ok..tajuk agak berbelitkan ?? haha..entry kali nie aku cuma nak luahkan kenapa selama bertahun lamanya hubungan aku dan dia,hanya sekali sekala je aku ambil gambar bersama...dan susah aku nk tayangkan gambar kami kat fb mahupun twitter....atau blog atau... *eh,tu jee

persoalan yg bermain kat kepala otak korang mesti macam nie :

1. Kau segan nk ambil gambar dengan balak kau kan?
2. Kau tak dapat nk buat muka comel bila bergambar macam kau dengan kawan kau sebab malu
3. Kau takut orang pertikaikan,then orang perli kau kat status ??


jawapan yg aku bagi...:

aku tak tahu kenapa aku tak berminat ambil gambar dengan dia...cuma satu je fikiran kolot yg aku fikir dalam kepale nie "takut tak kekal" hahaaha..

tu bukan jawapan dia sebenar...ade sebab munasabah nye..... kita upload gambar kat facebook, twitter, blog..lepas tu mesti yang akan comment :

Sudut Positive :

1. Wah,cutenye korang berdua..harap kekal la ye...
2. Cun laa awek/boypren hang..sweet nye.....harap smpai ke ank cucu..

tu dari pandangan positive...macam mana pula kalau beratus org yg bg pandangan negative..? cth:

1. Ish,tak sesuai lansung...lelaki dah la gemok...huh,tk kekal la tu..
2. Huh ! awek/boypren kau tu tk bole pakai,even dh lama kenal,belum terbukti kau kenal dia betul2....aku nk tenguk cnfirm kau pn tk kan kekal mcm aku yg dh kena.
3. Ish, tak berkenan aku....memang tak kekal la korang..

Hati manusia nie kadang-kadang ade yg HIPOKRIT..depan ckp baik-baik..belakang bukan main kutuk..dan ayat-ayat negative mungkin akan keluar dari mulut diorang...dan ayat yg keluar dari mulut tu kan merupakan satu doa..

kalau ada orang yang tak suka kita, (sebab bukan semua orang suka kita), dia tengok gambar kita dengan pasangan kita dia cakap "hmm,.ni tak lama la nii.." bukan ke tu satu doa?

kalau orang tengok kita bahagia dengan pasangan kita, tak pun, suami kaya ke, handsome ke, dia pernah suka ke,dia adalah bekas kekasih pasangan kita, mesti dia akan berniat jahat..

sebab tu,bila kita tengah bahagia dengan pasangan kita,tak perlu nak tayang sangat....ada seteng orang memanglah suka..tapi ada org meluat dn terpaksa buat-buat suka......

p/s : ini hanyalah pendapat..maaf andai ade yg terasa dengan ayat eyra...

sumber inspirasi : budak comel
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.