home profile Affiliates twitter blog II follow
Rindukan Dia
Khamis, 21 Jun 2012 @ 10:53 PG | 0 individual(s)

Hm....gemok,sumpah rindu gila....tapi kena sabar..setiap ape yg kita lalui,semua cabaran...kan??

............................

Tadi,tengah duduk depan lappy,perut rasa lapar teramat...then,aku teruskanlah misi aku untuk membuat cekodok geragau..hehe...sambil-sambil tu,message dia..ohh,korang mesti pelik kan,dia macam senyap..actually,dia sekarang kat perak,untuk TUDM kat gompeng.....sebelum nie,bole la jumpa..melaka kl bukan jauh..tp, dh makin jauh...and susah dia nk jumpa lagi....aku rindu saat aku tunggu dia depan rumah,dia datang dan salam mk serta ayh aku....now,aku rasa sunyi...bila dia dekat,bahagia sangat-sangat..dia je yg faham aku,tahu aku macam mana..dia ambil berat tentang aku...

Masa tengah masak,aku tanya dia *hanya melalui sms..* aku tanya, macam mana kalau satu hari,dia dapat isteri yg kurang tahu memasak,then masakan dia tak sedap... dia jawab "sy akn ajak dia mkn sekali,pastu cakap kat dia,awk dh masak untuk sy dn rezeki tu dtg dari allah,mungkin hari nie awk msk masin utk sy,tp awk sygkan sy,awk akn cuba yg terbaik buat  sy"

Meleleh air mata gue dong..hehehe..insyallah,impian dan cita-cita kami brdua akn tercapai.biarlah sekarang berjauhan,nnti satu hari,akn hadap juga muka dia 24 hours...kan?
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.