home profile Affiliates twitter blog II follow
6 Bulan ? Mampukah Aku??
Isnin, 2 Julai 2012 @ 11:47 PG | 0 individual(s)

Setiap pagi,dia orang pertama menghantar "Selamat Pagi Sayang,Bangun" ..
Setiap malam, dia akan ucap "Selamat Malam Sayang,jum tidur ?? " ..
Sebelum panggilan tamat,dia sentiasa ingatkan aku "Sayang,jangan cari lain,pape berlaku,bagitahu abg ok" ...

Kini...telefon bimbit aku dipandang sepi...
Tiada lagi dia yang sentiasa mengingatkan aku,memberi ucapan dikala aku bangun,dan sebelum tidur...
Tiada lagi dengar dia gelak dihujung talian,mengusik ku dikala aku merajuk,marah..

Aku menunggu,dan terus menunggu
Hanya untuk 6 bulan..

Walaupun jarak kami semakin jauh,tapi tak bermakna sayang tu makin pudar....
Walaupun kami tidak lagi saling menghubungi,tapi tak bermakna kami akan melupakan semuanya....
Biarpun sekarang kami jauh,insyaallah,mungkin suatu hari,ditakdirkan kami dibawah satu bumbung..
Biarlah hubungan nie terpelihara,dan kami akan menjaganya dengan sebaik mungkin..
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.