home profile Affiliates twitter blog II follow
My First day At New House !!
Selasa, 3 Julai 2012 @ 8:42 PG | 0 individual(s)
Assalamualaikum readers...hehe.. *eh,macam la ade orang baca >_< !! .. btw,today adalah first day aku kat rumah baru..kawan baru,kelas baru..hahaha...well,diorang best dan sempoi..happy go lucky and friendly....nak-nak dapat rakan yang sekampung,satu sekolah dulu..lagi masyuk !!

Cakap pasal kelas baru...actually aku dah tukar kos aku..daripada diploma perakaunan,ke diploma teknologi maklumat...hehehe...tak mampu la nak bawak akaun..series tak mampu..bukan malas beb,but tu bukan bidang aku dan aku amat suka bidang yang lain dari lain...hahaha.....

Second things,aku kol mak mentua..eh bukan,mak nizrul >_< tanya khabar..dia sehat ke tak..alhamdulillah..dia ok...dan last..eyra tunggu nizrul izhan..hee...

Thats all tonight...assalamualaikum...
Doakan eyra k?? ~
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.