home profile Affiliates twitter blog II follow
Holiday
Isnin, 24 September 2012 @ 11:46 PG | 0 individual(s)


just nk share travel holiday aku..tk lah sehebat mana pun..but still enjoy...before gerak,lepaking kat dataran pahlawan till pukul 4pg.. semua ada partner..kecuali aku.. dn malam tuh juga,adalah mlm birthday Mr.Right yg ke-19 .. ^_^ .. menangis juga lah..sebab semua tempat banyak kenangan.haha..

actually,ade yg nk kenal-kenal..hihi.aku bkn single..dh milik org ^_^ .. then gerak,paling best bila mandi manda pantai.main pasir...kena buli..best sangat spent time dengan iqqa fizo,wan capang,fira dan asyraf.. the best part ialah bila aku jumpa bunga ros,dan bunga-bunga yang pelik kat pantai..then terfikir mungkin nie satu upacara agama lain..apakah ? haha

at least,percutian kali nie menghiburkan aku..thanks kawan-kawan...aku syg korang !!

totally made for him..hihi

nie lah ika fizo dn wan capang !

fira !! dia malu-malu


dalam kereta..lepas layan lagu oppa gangnam style

p/s : tunggu updated lagi..to Mr.Right...jaga kesihatan awk k? sy sentiasa doakan awk...

Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.