home profile Affiliates twitter blog II follow
Peganti Mr.Diari
Ahad, 23 September 2012 @ 6:33 PG | 0 individual(s)

best kan kalau ada yang lebih memahami :) .. kadang-kadang penat juga nk simpan tension,perasaan celaru dan masalah nie sesorang.. at least,biarlah ada seorang peneman yang sudi dengar masalah kita,dan beri semangat kat kita.. teringin nak ada best friend yang betul-betul..maksudnya bukan kawan makan kawan, tikam kawan..dn sebagainya.. tp apa boleh buat,dh sekali terkene macam tuh,susah nk percaya orang lain lagi dah..walaupun housemate atau orang yg terlalu rapat dgn kita macam bf,bff,sedara.. tu pun kita tk boleh jangka kalau mereka pun sama je..depan baik,belakang? kita bukan tahu.. tp alhamdulillah,orang yg aku kenal semua memahami... thankz korang ^_^

life aku tak la sebangga macam orang lain..still ada family,kawan-kawan..dan boyfriend..tapi aku tak rasa ada diorang pun..sebab aku nie bkn yg "membanggakan".hehe.belajar pun,kuim je..bukan nye universiti yg vouge kedevass macam upnm,uitm or pape je...sejak nie,aku senang sorang diri...tu buatkan aku lebih tenang...jalan sesorang,makan sesorang,hangout sesorang...kalau dulu,suka dengan kawan-kawan..tapi tu dulu la....

tekanan tuh,ada..kalau boleh,aku nk lari dari ape yang aku hadap nie..sekurangnya hati aku tk sakit...dan kalau boleh,biarlah aku lari dari semuanya..nk duduk jauh-jauh..tk ada sesiapa pn dgn aku..yg ada pun,org yg aku tk kenal.. haha..boleh kan kalau macam tuh...?

hm..masing-masing ada masalah sendiri..macam aku juga lah...harap sangat-sangat..impian aku jumpa seseorang yang terus buat aku percaya..aku bukan tk percaya kat semua kawan yg aku ada sekarang..tp keyakinan tuh tk ada..pape pun,korang tetap buatkan aku tersenyum..dan lupakan sedikit kesakitan tuh...hehe..

assalamualaikum.
Nur Syahira

19 year old.
From Malacca.
This is my personal site.
OLDER POSTS // NEWER POSTS
twitter
comment

Credits
Layout made by S.Mell
Inspiration from fallingyou
resources from x x x x x.